Inschrijven

NB: wegens de lange wachtlijst en de beperkte inschrijfmogelijkheden wegens Coronarestricties hebben we een wachtlijststop ingesteld. Zodra het weer mogelijk is om u in te schrijven maken we dat op deze website bekend.

Houdt u ook van tuinieren en gezelligheid en bent u geïnteresseerd in het bewerken van een volkstuin op Roomburg? Dan nodigen we u van harte uit voor een van onze kennismakingsbijeenkomsten. Deze organiseren we gedurende het tuinseizoen ca. een keer per maand. We vertellen dan wat meer over onze vereniging, wat leden van de vereniging mogen verwachten en wat de vereniging van haar leden verwacht. Aanmelden voor een kennismakingsbijeenkomst kan per e-mail via de secretaris.

Mocht u na afloop van een kennismakingsbijeenkomst besluiten zich te willen inschrijven op de wachtlijst dan kan dat ter plekke via het invullen van een inschrijfformulier en betaling van het inschrijfgeld van 25€. We vragen een bijdrage van 10€ per jaar voor het verlengen van de inschrijving op de wachtlijst.

De interesse voor volkstuinen is momenteel erg groot en we hebben inmiddels een wachtlijst van ca. 60 personen. Er komen per jaar zo’n vijf tot acht tuinen vrij dus het vraagt wel enig geduld om in aanmerking te komen voor een van onze tuinen.