Jubileumfeest op 21 augustus

Op 21 augustus vierden we ons 80 jarig jubileum. Wegens Coronamaatregelen in besloten en enigszins bescheiden vorm maar het was niettemin een prachtig feest. Er waren speurtochten voor jong en oud, een fotowedstrijd, een kinderworkshop, een smakelijke maaltijd en zelfs een 1,5 m polonaise. We zouden er nog veel meer over kunnen vertellen maar gelukkig waren veel van jullie er zelf bij. Voor wie er niet bij kon zijn is op de website van de AVVN een uitgebreid verslag te vinden:

Tachtigjarige Tuinvereniging Roomburg viert jubileum.pdf

Graag willen we iedereen die heeft bijgedragen aan dit mooie feest en met name de leden van de Tentoonstellingscommissie nogmaals zeer hartelijk te bedanken.
Omdat we het dit jaarescheiden moesten houden hebben we nog budget en feestzin over om volgend jaar echt groots uit te pakken voor de 81e verjaardag van Roomburg. Maar dat kan alleen als er voldoende enthousiastelingen zijn die dit feest willen helpen organiseren en waarmaken.