Uitnodiging uitgesteld jubileumfeest

Beste tuinleden,

Met wat vertraging wordt op 11 juni toch ons jubileum, van inmiddels 81 jaar, gevierd met alle leden en partners van Tuinvereniging Roomburg.
De Jubileumcommissie heeft gedacht aan een uitje, naar een inspirerende locatie, waar wij ideeën en kennis kunnen opdoen voor de tuin. Het is zeker voor allen de moeite waard!
Het dagprogramma begint met vertrek om 09.00 uur uur ʼs morgens met de bus vanuit Leiden. Tijdens ons verblijf worden leuke opdrachten gegeven aan de diverse samengestelde groepen. Daarnaast is er ook veel tijd op de locatie zelfstandig te verkennen. We krijgen een gezamenlijke lunch aangeboden. ʼs Middags om 16.00 uur vertrekt de bus weer naar huis en zullen omstreeks 17.30 uur weer terug zijn in Leiden.
We hopen dat zoveel mogelijk leden meegaan!
Graag aanmelden vóór 26 maart:

Namens de Jubileumcommissie,
Eva Zonneveld, Kim van Rijt, Jaap Loonstra